DK Rally je seriál automobilových závodů pro
amatérské i profesionální jezdce na uzavřené trati se sériovými i závodními automobily na letišti v Biskupicích.
▪ Pořadatelem a promotérem šampionátu je Daniel Šimek, IČ: 01787331
▪ Kontakt: Daniel Šimek
web: dkrally.cz | FB: DK Rally
+420 737 520 017 | dansimek@dansimek.com
▪ Šampionát DK Rally 2025 se skládá ze 4 závodů a do hodnocení šampionátu se započítavají všechny 4 výsledky
▪ Do šampionátu boduje každý jezdec jenž odstartuje do jakéhokoliv závodu během sezony
▪ V každém závodě boduje 15 nejrychlejších jezdců v absolutním pořadí a v každé vypsané třídě 7 nejrychlejších jezdců. V každém závodě budou nejrychlejším jezdců rozdány extra body za powerstage.
▪ Na posledním závodě sezony budou vyhlášení šampioni DK Rally 2025 v absolutním pořadí a všech vypsaných třídách
Pojedeme jeden jednodenní sprint a tři dvou denní závody. Kalendář bude upřesněn v lednu 2025. Jednodenní sprint bude čítat mimálně 10 měřených km, u dvoudenních závodu se bude jednat minimálně o 20 km. Shakedown před závodem bude vždy vypsán na 4 hodiny s dobrovolnou účastí a neomezeným počtem průjezdů.
Bodováné budou každá etapa zvlášť. Restart v rámci super rally po odstoupení v první etapě je povolen.
Slavnostní start bude organizován na všech dvoudenních závodech, účast dobrovolná.
Podrobnosti o jednotlivých harmogramech naleznete v sekci závody.
Minimální věk pro účast jezdce je 15 let (výjimku však uděluje ředitel závodu).
▪ Do 18 let je povinný souhlas zákonného zástupce na závodě k účasti na závodě.
▪ Jezdec může během jednoho závodu startovat pouze s jedním vozidlem.
▪ Jezdec i spolujezdec se závodů DK Rally účastní na vlastní odpovědnost a přihlášením do
závodů přebírá plnou odpovědnost za veškeré škody a zdravotní újmy, které
svým počínáním způsobí sobě, pořadateli a třetím osobám a nebude
uplatňovat jakékoliv nároky či škody po pořadateli závodu
▪ Jezdec se musí do každého závodu registrovat zvlášť prostřednictvím registračního formuláře v sekci jednotlivých závodu na webu dkrally.cz
▪ Startovné na závod činí 2000 Kč za sprint, u dvou denních závodu 4000,-
▪ Startovné je nutné uhradit bankovním převodem na č.u. 1026715324/5500 do data uvedenoho v ZU každého závodu
▪ Přihláška do závodu je platná až po připsání platby na B.Ú.
Dvojstopé osobní motorové vozidlo jehož totožný nebo podobný model je oprávněn k běžnému
silničnímu provozu.
▪ SPZ, STK a TP nejsou povinné, ale auto musí splňovat základní bezpečnostní předpoklady.
▪ Všechna vozidla musí mít nainstalovaný výfuk z důvodu omezení hluku.
▪ Technické přejímky budou probíhat v prostoru servisu, kde Vás navštíví technický komisař ve Vašem stanu
▪ Na technický stav dohlíží technický komisař, který provádí technické přejímky a rozhoduje o zařazení vozidel do tříd.
▪ Na každém soutěžním vozidle mohou startovat maximálně 2 jezdci (Dabléři).
▪ Ve vozidle je během jízdy povolen jeden spolujezdec, nesmí se však sám účastnit závodu jako
jezdec.
▪ Absolutní pořadí
▪ 4WD absolutní pořadí
▪ FWD absolutní pořadí
▪ RWD absolutní pořadí
Třídy
▪ do 1400 cm³
▪ do 1600 cm³
▪ do 2000 cm³
▪ nad 2000 cm³
▪ junior
▪ rallystar
▪ ladies trophy



Jezdec i případný spolujezdec musí být připoután bezpečnostním pásem a
musí mít nasazenou ochrannou motoristickou helmu ve všech rychlostních zkouškách.
▪ Soutěžní vozidlo musí mít na trati uzavřené dveře a okna
▪ Jezdec musí dodržovat vlajkovou signalizaci a pokyny pořadatelů.
▪ Platí přísný zákaz vstupování do prostoru tratě. Jezdci, spolujezdci a diváci se
smí pohybovat pouze v servise a na vyhrazených místech pořadatelem.
▪ Závodní nebo hobby kombinéza je důrazně doporučena během všech rychlostních zkoušek závodu.
▪ Jezdec musí v cíli každé rychlostní zkoušky zastavit u značky STOP, při porušení hrozí diskvalifikace ze závodu.
Červená vlajka je signálem k okamžitému zastavení vozidla a ukončení jízdy z
bezpečnostních důvodů.
▪ V případě, že musel jezdec během své jízdy zastavit kvůli červeným vlajkám,
bude svou jízdu opakovat.
▪ Na trati je přísný zákaz zastavovat, couvat, otáčet se a otevírat okna vozidla či
dveře bez pokynu pořadatele.
▪ Pokud zůstane jezdec se soutěžním vozidlem stát na trati a nemůže
pokračovat dál, zapne varovné světla a počká, až dorazí na místo pořadatelé.
Servis je součástí závodního areálu a je vytyčen na mapě k danému závodu.
▪ Maximální povolená rychlost soutěžního vozidla v prostoru depa mimo vyznačenou trať je 10 km/h.
▪ Jezdec plně odpovídá za chování své, svého spolujezdce a týmu. Udržuje
pořádek, veškeré věci a vybavení včetně odpadu, které přivezl na závod, také sám odveze a uklidí.
Na dvoudenních závodech bude k dispozici ToyToy. Bufet bude k dispozici na všech závodech.
Power Stage je závěrečná rychlostní zkouška, která umožňuje získat bonusové body do šampionátu.
Bodování:
•1.místo: 5 bodů
•2.místo: 4 body
•3.místo: 3 body
•4.místo: 2 body
•5.místo: 1 bod
Body mohou získat všichni jezdci, ve všech třidách + absolutním pořadí, kteří Power Stage dokončí, bez ohledu na jejich celkové pořadí. Zkouška je navržena tak, aby nabídla atraktivní závěr a motivovala k rychlé jízdě až do konce.
Protest může podat pouze jezdec a může být podán pouze na jezdce nebo na
soutěžní vozidlo, vždy jen v aktuálním závodě.
▪ Protest musí být vyřešen do konce závodu, ve kterém byl podán.
▪ Verdikt nad protestem uděluje Sportovní ředitel závodu.
▪ Protest je spoplatněn částkou 500,-
Akreditace medii nebude povolena. Veškerý multimediální obsah zpracovává rallyservice.cz
Jezdec se závodů DK Rally účastní na vlastní odpovědnost a přihlášením do závodu přebírá
plnou odpovědnost za veškeré škody a újmy, které svým počínáním způsobí a nebude
uplatňovat jakékoliv nároky či škody po pořadateli závodu.
▪ Jezdec se zavazuje, že bude dodržovat veškerá ustanovení, podmínky a pravidla DK Rally.
▪ Jezdec ani spolujezdec nesmí usednout do soutěžního vozidla po požití alkoholu nebo
omamných látek.
▪ Jezdec se závodu účastní s vědomím, že jede pouze na vlastní riziko, že musí rychlost
vozidla a vůbec veškeré své chování podřídit svým schopnostem, zkušenostem,
povětrnostním a dalším souvisejícím podmínkám. Jezdec vždy bere jako prioritu bezpečnost
svou i okolí jako nadřazenou nad vším, i nad dobrým časem a výsledky.
▪ Jezdec je obeznámen a souhlasí s tím, že na závodech DK Rally bude přítomna Zdravotní Záchranná služba, Hasiči však přítomní nebudou.
▪ Vzhledem k nemožnosti zaznamenat všechny situace do pravidel, je
rozhodnutí ředitele závodu vždy nadřazené těmto pravidlům.
▪ Pořadatel si vyhrazuje právo na dodatečnou úpravu propozic a kalendáře
šampionátu.